Monday, January 05, 2009

Durjana Israel…adalah sifat semulajadinya.

Israel memang telah lama dikenali kedurjanaannya. Ianya mempunyai sifat semulajadi sejak keujudannya. Mereka melakukan kerana ”self claim” sebagai ”kelompok yang disayangi Tuhan”., maka segala perbuatannya menjadi halal. Tapi disebabkan sifat mereka yang pandai berpura-pura , perahsia, manipulasi, mereka berjaya menguasai ”money and power”.

Perbuatan kebinatangan mereka , baru-baru ini bukanlah suatu yang luar biasa, ianya sudah sebati dengan sifat Israel zionis itu. Tapi kali ini, adalah untuk menguji kewibawaan Obama. Mereka dimaklumkan oleh ”white intelligent’ bahawa Obama akan mengubah polisinya terhadap dunia arab. Maka serangan dilancarkan terhadap rakyat Palestin dengan ”maklumat dan ancaman palsu kononnya dari Hamas. Mereka ingin memulakan perundingan dengan Obama, dengan mengikat tangan Obama, untuk mengikuti kehendak mereka. Akhirnya tiada satu pun polisi yang berubah, yang meningkat ialah bantuan kewangan dan senjata untuk Israel.

Tindakan Israel juga bertujuan untuk melakukan provokasi kepada golongan ” AL Qaedah” dan mereka yang tidak dapat menahan kemarahan yang akan bertindak balas terhadap kepentingan Israel, Amerika dan sekutunya. Dan ternyatakan yang akan dijadikan kambing hitam ialah umat Islam, hilanglah kemarahan dunia kepada Israel. Dan umat Islam tidak akan dapat lagi membendung kemarahan golongan extremis ini, kerana kewajaran untuk mendapatkan keadilan menurut perspektif sendiri.....(mungkin perlu bangkit kelompok Nazi untuk memusnahkan Israel ini)

Itulah nasib umat...yang lemah sentiasa ditindas, yang kuat dilemahkan...

No comments: